25 Temmuz 2014 Cuma

K-pop world festival 2014 Kazakistan

Selamlar olsun beni , sıcaktan bunalmış bir şekilde takip eden okurcanlarım. :) Her zamanki gibi mavi ve yana yatık yazı stilimle bilhassa Korefanların ilgisini çekecek bir konuya değineceğim. Daha önce size bahsetmiştim Kazakistan'da da Kpop çılgınlığı var hem de hat safhada :) Ama bana soracak olursanız Kazak kardeşlerimizin bu konuda avantajları var. Bi kere çekik gözlüler :)) Bizimkiler dar pantolon giydiğinde gözümüzü tırmalarken , Kazak erkekleri giydiğinde bildiğin ''oppa'' oluyorlar. Ayrıca dans yetenekleri tartışılmaz! Geçen günlerde bizim de ön elemelerimiz gerçekleşmiş sanırım. Ben çok sıkı takip edemesem de ana sayfamdaki durumlardan anlayabiliyorum. Hatta bu elemelerin adaletli olmadığı yönünde söylemler de duydum. Artık günahları boyunlarına. Herkes az çok emek veriyor sonuçta saygı duymak gerek. Neyse gelelim Kazakistan'a ;
Kazakistan yine gümbür gümbür geliyor K-pop world festivale. Öyle ki orada olup tüm bu performansları seyretmek için ne gerekiyorsa yapardım :)  İşte o çok beğendiğim ve Kore'yi sallayacağına inandığım gruptan bahsedeyim mi?  O halde geliyor o bomba grup ! 
Grubumuzun adı '' REBELLION'' ve  işte o yetenekli üyeler !:



 Evet bu  gençler gördüğünüz gibi ''bu işe kendini adamış'' tabirinin tam karşılığılar bence. Grubun performansı facebook sayfalarında mevcut. ( https://www.facebook.com/rebellion.coverdance ) Grubun asıl aktif olduğu yer Rusların ve Kazakların facebooktan daha sık kullandıkları ''vk.com'' sitesidir. :) Tıpkı facebook gibi video , fotoğraf hatta ekstra olarak şarkı paylaşım sitesidir. İsteyenler oturum açabilir. Bir çok Kazak sanatçı vk.com da takılmaktadır benden söylemesi :))))
Umarım '' Vay be iyi ki takip ediyorum bu blogu '' dedirtebilmişimdir sizlere. Gelişmeleri duydukça aktaracağım. Takipte kalınız :-* ^_^* 
İşte grubun performans ve çalışma görüntülerinden kareler :




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder