8 Ağustos 2014 Cuma

Kazak bebişler

Selamlar falanlar filanlar :))) Artık çok sık yazamıyorum bloga. Ama siz beni anlıyorsunuzdur. :)) Bugün bir rüya gördüm bunun üzerine sizinle kazak bebiş fotoğrafları paylaşmak istedim. Çünkü rüyamda Kazak arkadaşımın tatlı bebişini seviyordum. Kazak  bebişler diğer asyalı bebişler gibi , koca yanaklı , şişkoluktan gözleri kaybolan küçük yaramazlar. Ama bir özellikleri daha var o da kıpkırmızı yanaklarıı <3  İçinizden : '' Bu da yazacak bir şey bulamayınca saçmalıyor'' diyebilirsiniz ama cidden çok tatlılar ve ben bebişleri çooooooooook severim. :)) İşte bakın şunlara  bana hak vereceksiniz :


 Susamış yavrucak :)))))))))))))

Şu küçük adama bak helee :))

 Temiz bir çocuktan daha tatlı ne var? Tabi ki üstü başı kirlenmiş kırmızı yanaklı çocuş :)

Bu da instagramda bulduğum bir bebiş :)

 Dombrası kendinden büyük :))

 Bunu da instagramdan bulmuştum :)

 Bu arada Kazaklar da bizim gibi bebişleri kundağa sarıyor. :)

 Babasının kucağında bir bala :)

 Bu ise yanaktan ibaret bir lokum <3 

 Vee tabi ki Kazak geleneksel kıyafetleriyle birlikte iki tane tatlişkooo :))

İşte bunlar benim tatlı hayallerim. :)))) Bebekler evin neşesi <3 Rabbim tüm evli çiftlere nasip etsin. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder