24 Eylül 2014 Çarşamba

Kazak ünlüler ve ben

İyi akşamlar canlar ne yapmaktasınız? Şuan yazımı okuduğunuza göre kuvvetle muhtemel internettesiniz. :)))) Zeka fırtınasını bir kenara bırakıp size Kazakistan yolunda katettiğim mesafeden daha doğrusu Kazak ünlülerin mütevaziliği ve sempatikliğinden bahsedeceğim. 
Ben hemen hemen her ünlüyü ya instagramdan ya da twitterdan takip etmekteyim. Bazen beni fark ediyorlar ve kayıtsız kalmıyorlar. İşte onlardan bir kaçı : 
İlk olarak Son pascal'dan bahsetmek istiyorum. Bir çoğunuz biliyordur ama bilmeyenler için söyleyim , Son pascal Kazakistanda ün kazanmış italyan bir sanatçı. Ciddi derecede Murat boza benziyor ve Kazakistan'ı Kazakçayı çok seviyor. İşte ben de zamanında Murat boza benzeme durumunu son pascala twitlemiştim. İlgisini çekmiş olmalı ki yanıtladı. :)


Daha sonra da iki twittimi retweetledi :)

İkinci olaraksa Melo'Men grubundan Jiger kardeşimiz instagramdan fotoğraflarımı beğenip yazdığım bir cümleye cevap verdi :)


 Ve son olarak da Rin'Go grubundan Ayan benim çizdiğim kötü resmi instagram hesabından paylaşmıştı. :) 


İşte böyle Kazakistan ünlüleri mütevazi ve cana yakın insanlardır. :)) İşte bu yüzden de Kazak şarkılarını ve sanat dünyasını tanımanızı öneririm. Bugünlük de konuların dibini kuruttuk yarına Allah kerim. :) Görüşürüz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder