14 Nisan 2014 Pazartesi

Coşkuyla sallanan Kazakistan bayrağı

Selamlar eş ,dost , hısım , akraba vs.. Biliyorum bugün geciktim. :D Ama mazur görün beni sevgili okurcanlarım. Hafta sonu sınavlarım var ve benim çalışmam gerekiyor :(  Amaaa bu yazımda size çoook güzel bir organizasyondan bahsedeceğim! :))))) Bir çoğunuz biliyorsunuzdur. Geçen sene Türkçe olimpiyatları İzmir'de oldu. :)) Şu aralar yaşanan tatsız olaylara üzülmeme karşın, Türkçe olimpiyatlarını ve o organizasyon için gelen gençleri gördüğüm için çok mutluyum. :)) Umarım bu olaylar bu organizasyonların bu yıl ki sürecine gölge düşürmez. Neyse bu konular derin konular :D En iyisimi ben anlatmaya başlayayım. :)) 
Stadyumda yapılacak olan açılıştan önce Kültür şöleni yapıldı İzmir fuarında. Anlatılmaz derece güzel bir organizasyondu. Sanki dünya yı tutup İzmire getirmişlerdi. :D O standlar her biri ayrı bir havalı. Ama içlerinden biri vardı ki... Tabi ki Kazakistan standı.. Anlatmıcam direk göstercem : 

                           Yorumu size bırakıyorum! :))))))) Ben hiç ayrılmak istememiştim ordan. :((
Çok kısa geçiyorum çünkü ders çalışmam gerek ve vaktim yok. :(((  Neyse konuyu dağıtmayayım :)  Ben sadece Kazakistan standını gösterdim ama gidenler bilir. Öteki ülkeler de harikaydı. Özellikle Güney Kore standı çok kalabalıktı :P İşte bu stand ve tanıtımlar 4 gün kadar sürdü. Sonra o muhteşem gün geldi çattı. Geceden kararlaştırmıştık kuzenlerimle birlikte. Ben tabi benimkinin orda görevli olduğunu bildiğim için can atıyorum gitmeye. :PPP Bu arada Gediz üniversitesinde tanıştığım Gülden ve Baljan da gelecekti. Haberleştik. Biz onlardan önce vardık. Ama iğne atsan yere düşmez. O nasıl bir coşku?O nasıl bir kalabalık? O kadar güzel bi ortamdı ki :)) Zar zor stadyumun içine girdik. Aşağı doğru boş  yer bulabildik ki ne kadar erken gitmiştik :D Millet yememiş içmemiş önden gelip yer kapmış yani :D Neyse oturduk ben tabi Güldenim ve Baljanıma da yer tuttum. Onları bekliyordum.Bekle Allah bekle yoklar. İyice kalabalıklaştı. :D Neyse ki başlamadan yetiştiler. Şimdi ben onları aşağıdan gördüm ama onlar beni görmedi. :D El sallıyorum olmuyor tarif ediyorum kızcağızlar göremiyor. :D Neyse biraz yukarı doğru gittim o zaman gördüler , indiler yanımıza hemen oturduk. Baktım kocaman Kazakistan bayrağı getirmişler. Ayyyyy harikaydıııı. :D Sohbet muhabbet derken show başladı. Gençler bir bir sahneye çıkıp şarkılarını söylediler. O kadar tatlıydılar ki.. Hepsi birbirinden yetenekli. Heyecanla izliyorduk. Ama asıl heyecanımız Kazakistan çıkınca başladı. O kadar kaptırdık ki kendimizi. Ve o muazzam bayrağı sallamaya başladık. Tabi ben durur muyum hemen foto çektim :D 
İşte bu bizim coşkumuzun en güzel göstergesi. :)) Çok da güzel yakalamışım dimi? :D
                  Bu da Güldenimle ben. :)) Ben ne kadar yorgun görünüyorum :( Halbuki dinamiktim :D

                 Bu da Baljanım ben ve Güldenimin bir arada olduğu ilk ve tek fotoğraf. Sizlerle paylaşmaktan onur duyuyorum. :))) Ha onca program boyunca benimki nerde miydi? Tabi ki de ilk fırsatta yanımda bitiverdi. Birlikte Kazakistan bayrağını salladık. Havai fişekler atıldığında birbirimize bakıp sonra da gökyüzünü izledik. Yine benim için unutulmaz anlardı bunlar. :)) Böyle kısaca anlattığım için üzgünüm. Ama daha çooooook yazışıp okuşacağız dimi?:)) Sizleri seviyorummm görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder