18 Nisan 2014 Cuma

Kazakistanlı K-popçular.

Okurcanlarım hayırlı geceler.Tahminimce bir çoğunuz uyumaktasınızdır şimdi. :D Ama ben yarınki sınav stresinden hala ayaktayım. :// Özetlerimi okuduktan sonra dedim boş durmayayım. Ve geldim size bir şeylerden bahsetmeye. :))) Ülkemizde olduğu gibi dünyada da hızla yayılan birşey var. Nedir o? Korefanlığııı eveeeet :D İşte tüm dünyada olduğu gibi Kazakistanda da gençler arasında oldukça yaygın. Yani (mış).:D Gidip görmedim ama illa da görmeye gerek yok apaçık kanıtlar var.:D K-pop world festival diye bir yarışma var. Güney Kore 2011 den beri yapmakta bu yarışmayı. :)) Hatırlayacağınız üzere 2012 de bizim Senamız 3. olmuştu o yarışmada.. Kendisini burdan tekrardan tebrik ediyorum :-* Neyse işte bu yarışmanın 2011 deki birincisi kim olmuş tahmin edin? :D Eveeeeet Kazakistanlı gençlerimiz birinciliği kapmışlar. :)) Şimdi bu ne alaka demeyin. Okurcanlarım arasında korefanları var biliyorum. O yüzden bundan bahsetmek istedim. .)) Bunun dışında Kazakistanda da K-dramalar çok rağbet görüyor. Ve Astanada kocaman bir Kore restaurantı varmış :)) Oraya gittiğimde sizinle paylaşacağım. :)))))))) 
Eee 2011 de o yarışmayı kazanan gençleri göstermeyecek misinnnnnn!!? Diye soracaksınız tabi :) Hemen göstereyim :


JAM ismiyle yarışan Kazakistanlı grubumuz SHINEE den Ring ding dong u söylemişti. :)))

1 yorum: