16 Nisan 2014 Çarşamba

Rin'Go grubunu keşif

Selamlar herkesee. Gece yarısı saat 01:30 ve ben hala ders çalışmaktayım. Ama kendime bir iyilik yapıp ara verdim. Ve tabi ki hemenn bloguma koştum. :)) Bu yazımda size en sevdiğim Kazakistanlı muzik grubunu nasıl keşfettiğimi ve nasıl hayranları olduğumu anlatacağım. :))) Aranızda onları tanıyanlar mutlaka vardır ama ilk kez duyacak olanlar da var biliyorum. O yüzden anlatmalıyım! :) Rin'Go Japonca ''Elma'' anlamına geliyor. Grubun isminin elma olmasının sebebi ise ; Kazakistan'ın Alma-ata diğer adıyla Almatı şehrinden geliyor. Yine o da Kazakça elma anlamına geliyor. Grubun üyeleri ; Adil,Ayan,Batyr,Daniyar. Peki grubu nasıl keşfettim? ; Bir gün yine Kazakça şarkılar keşfetmekteydim. Rin'Go 'nun ''Tolgau'' şarkısını  buldum. Açtım ilk önce klipsiz dinledim. Çok sevmiştim ama klibiyle izleyince daha da fazla sevdim :D Harika ötesiydi! İnsan kapılıp gidiyor acayip bi şey. :) Neyse ben tabi şarkının tadını aldım ya hemen Rin'Go nun öteki şarkılarını araştırmaya başladım. Smile, Lets go, gashykpyn derken tam bir Rin'Girl oldum çıktım. :D O sıralarda da benim gibi Kazakistan hayranı bir arkadaşım dedi ki ben Rin'go grubundan Ayan'ı facebooktan ekledim sen de ekle filan. Ben tabi şok! Nasıl olur? Ünlü biri ve senle facebooktan arkadaş mı? Üstelik bir de yazdıklarına cevap da veriyor?  Nasıl ya? Bizdeki ünlüler yolda görse selam vermez bunlar ne iyimiş ya! diyerek ben de Ayan'a arkadaşlık isteği yollamıştım. Ve hakikaten de kabul etti. O.o! Sonra ben tabi test etmek istedim. Acaba kız doğru söyledi mi? Gerçekten cevap veriyorlar mı? Hemen yazdım. Ve bir süre sonra gerçekten de cevap geldi!!!! Vay be! Ünlü olmuş ama insanlığını kaybetmemiş dedim o an. Ayanı artık iyiden iyi takip eder olmuştum. O zamanlar fazla facebookta takılmıyordu. Bir de Türkiyedeki en aktif hayranı benim sanıyordu. Yani bence öyle. Halbuki benden çoook daha sıkı hayranları vardı. :)) Neyse facebook sayfamda Rin'go grubunu tanıtmaya karar verdim. O zamanlar sayfamı da yeni açmıştım.Çok az kişi vardı. Neyse ben tanıtmaya çalışıyorum ama çok fazla bilgim yoktu o zamanlar. Sadece Ayan'ı biliyodum az çok. İşte ben tanıtırken falan baktım Ayan o fotoğraflardan birine yorum attı ve bana çoook büyük bir yardımda bulundu. Grubun nasıl tanıştığını falan özetle anlattı. :)) Ayla diye bir arkadaşım da o yorumu görünce sevinçten uçtu.. Çünkü o da bir Rin'Go fanıydı. :D İnanamadı Ayan'nın oraya yorum yazdığına. Bu gerçekten o Ayan mı dedi bana. :))) Evet gerçekten de oydu. Ukalalık yapmadan uysal ve mütevazi davranarak bize o inceliği göstermişti Ayan. :) Daha sonralarda Ayla dediğim arkadaşımın içindeki Rin'Go sevgisini ve merakını görünce dedim ki neden Rin'Go Türkiye sayfasını kurmuyorsun? Başlarda tereddüt etti ama dayanamadı açtı sayfayı. Şimdi ise sayfa inanılmaz derecede başarılı oldu. :)) Rin'Go grubu da o sayfayı yakından takip ediyor. :) Size tavsiyem Rin'Go Turkey sayfasını mutlaka ziyaret edin. Rin'Go hakkında detaylı bilgilere oradan ulaşabilirsiniz. :)) Bu arada Turkvizyon şarkı yarışmasını duymuşsunuzdur. İlki Eskişehir'de düzenlendi. Ve Rin'Go da katılmıştı. Biz ilk üçe gireceğine garanti vermiştik ama maalesef olmadı. Ama Rin'Go nun hiç bir kayıbı da olmadı. Çünkü Türkiye'deki hayran kitlesini ikiye katladı. Herkes onları çok sevdi. Bu arada Ayan'a da mütevazi ve hoşgörülü tavırlarından ötürü buradan teşekkürlerimi sunuyorum.. Onları mutlaka dinlemeli ve tanımalısınız :) Ben artık gitmeliyim. Kendinize iyi bakın. Umarım keyif almışsınızdır. :))
Rin'Go Eskişehirdeyken.... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder