11 Nisan 2014 Cuma

Kazak dostlarla yeni bir başlangıç

Eveeeet. Yeniden hepinize merhabalar! Şu yazıya giriş yapma kısmını bir türlü beceremiyorum affedin! :D Artık beni de böyle kabul etceksiniz napalım :D Neyse ,bu yazımda size Kazak dostlarımı ve onları nasıl tanıdığımı anlatacağım. :)
  İlk zamanlarda kazakça bilmediğimden sadece Türkçe bilen arkadaşlar edinmiştim. Ona göre araştırıp ekledim abazalar gibi önüme geleni eklemiştim açıkcası. :D Ama içimde büyük bi heves vardı bir an önce Kazakistan hakkında her şeyi öğrenmek, onları yakından tanımak istiyordum. :) İlk tanıştığım Bahytgül adında tatlı mı tatlı bir kızdı. Bir de oğlu var ismi Osman, aman Allah'ım acayip şeker bi şey! :D Hatt fotoğrafını paylaşayım :
  
İşte Osmancıkım buradaaaaaa. Abileri ablaları çooooook tatlı değil mi? MaşAllah demeyi unutmayın! :) Bu tatlı çocuğun tatlı anacığıyla çook güzel bir dostluk kurduk; Sık sık kameralaşır sohbet eder, gülüşür eğlenirdik.. :)) Çok sıcak kanlı Türkçesi de kendi kadar sevimliydi. :)) Kameralaştığımız zamanlar Osmanla da konuşmaya çalışırdım. Başlarda benden çekiniyordu ama sonra Jeynep teyzesini tanıdı. :)))) Hatta en sonki konuşmamızda Osmancıkın kedisi vardı elinde oynadık ilk kez güldürdüm onu, sonra annesine ''jeynep benim kedimi aldı'' demiş. :D Türkiye'de Zeynep teyzesi olduğunu biliyor artık. ::)) Bahytgülümden sonra tanıdığım kişi ise ortak arkadaşımız olan Jannur'du. O da tanıdığım en mükemmel insanlardan biri. :)) Her zaman her konuda bana destek veren güzel yürekli bir dost. :) 
Gel gelelim asıl mevzuya :D Şimdi diyorsunuzdur ''Bunca şey asıl mevzu değil miydi yani?''. Evet tabi ki öyle ama çok daha önemli olan bir tanışmadan bahsedeceğim ama bu yazımda değil.Artık bu noktadan sonra çok farklı boyutlara gelecek. :) Birazcık sabretmenizi umuyorum. Görüşmek üzereeeeee :))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder