11 Nisan 2014 Cuma

Kazakistan'la nasıl tanıştım?

 
  Salem ! Şimdi hepiniz yanlış yazdığımı düşüneceksiniz :D Hayır hayır doğru! ''Salem'' yazdım. Çünkü Kazakça ''salem'' bizdeki ''selam''ın ta kendisi :)) Ne kadar benziyor değil mi? İki harf yer değiştirmiş olmuş size kazakça :)) Daha bunun gibi bir çok ortak kelime var.Eee ne de olsa ata yurt. :)
    Bu güzel ülke ve bu güzel insanlarla nasıl tanıştığıma kısaca değineceğim. Kısaca diyorum çünkü her ayrıntıyı anlatsam sayfalar sürer siz de sıkılıp kapatırsınız biliyorum. :)) O yüzden direk giriyorum konuya,
     Günün birinde yine K-pop dinliyordum. Ama hep aynı şeyleri dinlemekten bıktığım için yeni şarkılar keşfetme çabasındaydım. Ararken ararken baktım önerilen videolar arasında rus alfabesiyle bi şeyler  yazıyor. Tabi o zamanlar bilmediğimden okuyamıyorum orda kairat yazıyormuş ben kaypat diye okuyorum falan :D  Neyse açtım dinledim dinledim baya bi sardı muzik. Her gün dinlemeye başladım. Ama okuyamıyorum ya Youtube dan geçmişte izlediklerimden buluyorum şarkıyı yoksa arayıp bulamam yani :D Yani ''Kairat Nurtas'' - Ol sen emes adlı şarkısıyla başlamış oldum bu serüvene. Ondan sonra Kiril alfabesini öğrendim, yeni yeni şarkılar keşfettim. Bu aşamadan sonra da Kazakları ve Kazakistan'ı tanımaya karar verdim. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder