24 Mayıs 2014 Cumartesi

Kazakistan'da gitarını tıngırdatan bir İtalyan

Merhaba okurcanlar, Bugünkü konum ; Kendi ülkesinden kalkıp gelerek Kazakistan'da üne kavuşmuş bir ecnebi :)) Aslında onu birazcık da kıskandığım için yakından takip ediyorum. Kazak kardeşlerimizden ona anti olanlar da mevcut çok sevenler de. Benim görevim de tanıtmak olduğundan görevimi yapacağım sevip sevmemek size kalmış. Ben Kazakça konuşabildiği için kıskanıyorum o yüzden sevip sevmemek arasında kalıyorum :D Neyse şimdi başlıyorum bakalım siz ne düşüneceksiniz. :) ;
SON PASCAL! Yani namı diğer Murat boz (Bana göre)! Neden Murat Boz diyorum çünkü resmen ikiz gibiler. Bu kadar benzerlik ömrümde görmedim! :))) Şaşırtıcı derece Kazakistan hayranı olan Sonpascal bir müzisyen. Kazakça şivesi oldukça iyi ve tabi ki kızlar tarafından büyük ilgi görüyor. Kişiliği hakkında bir fikrim olmasa da muzikleri hiç fena değil. :) İtalyan asıllı sanatçı Kazakistan'da yaşıyor. :) Merak edenler için bir kaç fotoğrafını yükleyeyim :


 Ben de bu Telefon kılıfından almalıyım!! :))



Bu son fotoğrafı '' Shimkent '' Şarkısından bir görüntü. :)) Son pascal'ın beğendiğim şarkılarını yazacağım şimdi. Zamanında severek dinlerdim de şu aralar farklı şarkılar keşfettiğim için pek dinlemiyorum. :)
Önerdiğim şarkıları :
English man in shimkent
janym sol
ainalaiyn
You should speak kazaksha 

Eveeet Son pascal 'ı da tanıttıktan sonra biraz ders çalışmak üzere bloga veda ediyorum. :) Bu arada Murat Boz konusunda haklıydım değil mi? :)))  Kendinize iyi bakın! Yeni yazılarda buluşmak üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder